Всички сървъри на веригата

Повечето неща за СЕО който ги няма в интернет (КАКВО Е СЕО)!

Тук можете да побликувате всякакви уроци , свързани с програмирането и дизайна.
Аватар
 
Мнения: 484
Регистриран на: 18 Юли 2015, 09:55
Местоположение: България , София , кв.Дианабад
Skype: godlike.info
Настоящ CS NICK: https://www.facebook.com/groups/csportalbg/
Любимо/и оръжие/я: https://www.facebook.com/groups/csportalbg/
Настроение: https://www.facebook.com/groups/csportalbg/
Steam Community ID: cs_4ever
Пол: Мъж
ОС: Windows
Любима версия: CS:GO , CS 1,6

Повечето неща за СЕО който ги няма в интернет (КАКВО Е СЕО)!

Мнение от cs_4ever » 18 Юни 2017, 14:42

Темата събираше прах на работния плот доста отдавна съм я писал или поне така мисля но повече от нещата са все още верни ако иска някой да ме успори няма проблем стига да има аргумент :) не съм безгрешен благодаря .
Здравей , в интернет ако напишеш (какво е СЕО) ще ти излезе страшно много информация . Но точно това е проблема много информация но ни конкретно  "това не те ли дразни ?" , о да дразни те . Тук в тази тема ще разбере доста за СЕО оптимизация , както и ще се научите да рекламирате вашият продукт без да влагате големи суми пари от сорта на минималните "250 до 800 euro" на месец . Също така ще ви запознаем и няколко сайта за СЕО и цените за да видите за какво става дума , а има и доста рекламни агенций  . И така нека започнем с това (Какво е СЕО оптимизация или "БГ")  .

Става въпрос за оптимизация на даден уеб сайт (това може да бъде всеки един уеб сайт). Това са набор от неписани правила, чрез които ако бъдат спазени, сайта ви може да излезе на по-челни позиции в листа на търсачката при търсене по дадена дума. По този начин ако Вашия сайт е добре оптимизиран и излиза на челни позиции, а защо не и на първа при търсене от потребител по дадена(предварително знаеща се) ключова дума, има огромна вероятност той да посети точно вашия сайт. Това няма да е така, ако сайта ви излиза на втора или трета страница. Ако пък сайта ви се позиционира след третата страница – забравете посещенията! Колкото и хубав сайт да имате, колкото и пари да се хвърлили по направата му – ако потребителите не го намират лесно, той няма да има никакъв смисъл.
________________________________________________
Ключовите думи са изключително важно нещо както споменах по горе ( забравете за парите който сте дали защото сте ги метна ли на вятъра колкото и тъпо да звучи ) . 
Затова сега посредством СЕО ще ви запозная ли с ключови думи !!
Какво са ключови думи !!!

Quote


Ключовата дума е дума или фраза, измислена от автора на един документ с цел да се посочи основната тема и също да послужи при класификацията на документа. Има няколко начина да се определят ключовите думи на документи и те варират в зависимост от използваните средства и в зависимост от естеството на съдържанието:

Много документи, включително научни статии и уеб страници, съдържат списък с ключови думи в началото на документа, резюме.
База данни, търсенето в които се осъществява по ключови думи.
Ключовите думи са опорни думи, които се разпознават по това, че те се повтарят многократно или присъстват в текста под формата на свои контекстови или езикови синоними.




Това разбира се е взето от УикипедиЯ  няма да ви е трудно да видите или го разберете това . За това на кратко ще ви обясна какво е КЛЮЧОВА ДУМА 
Думите, които назовават предмета на текста и дават съществена информация за него, наричаме ключови. Без тези думи текстът би бил неясен, би загубил смисъл.

¦ Ключови думи могат да бъдат имена, глаголи, наречия, словосъчетания.

И така нека продължим с какво е СЕО ( не забравяйте цялото име БГ ) важно е  . ( ЗАЩО е важно ? Е не е нужно да знаете всичко ) 

Как точно се оптимизира?

Оптимизацията на сайт е сложен и бавен процес. В повечето случаи 6 месеца е средното време за оптимизация на даден сайт. Понякога може да отнеме година.

Самата оптимизация се дели на два вида – вътрешна и външна. Вътрешната оптимизация представлява процеса в който се работи вътре по самия сайт, който ще се оптимизира. Това включва оптимизация на заглавията на страниците, мета маркерите, URL адресите, пренаписване на текстовете, създаване на карта на сайта и създаване на добра вътрешна архитектура. Този процес е еднократен и дава добри резултати, ако сайта ви няма конкуренция. За съжаление обаче, няма ниша в която да няма конкуренция. А конкурентите също оптимизират. Тоест неможе само да се разчита на вътрешната оптимизация. Тогава се налага сайта да бъде оптимизират от „далече“. Това е външната оптимизация. Тя включва регистрация в търсачки, международни и местни директории и каталози. Регистрация в социални мрежи и изграждане на профил на сайта ви. Пускане на коментари в релевантни блогове и форуми. Размяна на линкове пак от релевантни сайтове. Но тъй като релевантните сайтове на вашия сайт са всъщност конкурентните ви сайтове – никой от конкурентите ви няма да сложи линк към вашия сайт. Това налага нуждата да се изработят още няколко т.н. сателитни сайтове. Сателитния сайт представлява най-обикновен уеб сайт. Съдържанието му трябва да е подобно на основния. Търсачките също ще го забележат и когато той започне да „рекламира“ основния ви сайт, той ще се позиционира по-добре в листата на търсачката. За някои ниши един сателитен сайт не е достатъчен. Има много тежки ниши и за да бъдеш първи или един от първите, са нужни повече от 100 сателитни сайта. Това значи закупуването на 100 отделни домейна и за да бъдат запълнени със релевантно съдържание имате нужда да наемете копирайтър – човек или група от хора, които пишат авторско съдържание по зададена от вас тематика.

В България мрежата от сателитни сайтове дава най-добри резултати.

Трябва да стане ясно, че SEO не е еднократен процес. Ако сайта ви не се поддържа от SEO специалист, дори временно да държи челна позиция, рано или късно той ще тръгне да пада надолу. Това е така, защото конкурентите също са наели SEO специалист, който извършва постоянна оптимизация. А именно – постоянното добавяне на ново съдържание и нови линкове.

Защо да плащам тогава за SEO, като мога да си платя директно на Google чрез PPC реклама?

- PPC рекламата излиза по-скъпо отколкото използването на SEO услуги.

- Според статистически проучвания едва 12% от търсещите хора кликат на „спонсорираните“(платените) резултати. Останалите 88% кликат на органичните.

- При прекратяване на PPC кампания, сайта ви потъва неизвестно на някоя страница, докато при SEO дори и временно да прекратите с оптимизацията, той може за дълго време да се задържи на позицията на която е в момента.

Защо точно SEO, а не някакъв друг вид онлайн реклама?

Защото за разлика от всички други реклами, които съществуват по света, единствено SEO е 100% таргетирано. Това ще рече, че вие не чакате потребител да забележи мигащата рекламка в някой сайт, а потребителя сам търси нещо. И ако вие предлагате точно това, което той търси и държите една от челните позиции – вие печелите посещения и то от хора, които търсят точно това, което вие предлагате.

За съжаление…

- няма нито един SEO специалист или агенция, които да ви дадат гаранция за което и да е място.

- другите конкуренти също оптимизират, особено, ако нишата е кърти, чисти, извозва.

- хората, които се занимават с не онлайн бизнес и платят 500 или 1000 лева само за изработка на сайт, изобщо не се замислят, че няма никакъв смисъл от него. Имат го само като „украшение“ към фирмата си.

И все пак…

- 90% от трафика в Интернет идва от търсачките.

- Ако заделите повече пари за SEO ще постигнете по-добри резултати.

- SEO е процес при който инвестициите са 100% възвращаеми.

Има и една шегичка да ви е по забавно докато чете понеже на долу има още какво да се чете и не са празни приказки за това моля да не ви мързи ЧЕТИ !!!

Шeф нa ЅЕО фиpмa ce oплa?вa нa нeгoв пpиятeл:

– Увoлниx eдин oт ЅЕО cпeциaлиcтитe cи.

– И ?a?вo oт тoвa?

– Ka? ?a?вo? Ceгa ?aтo нaпишeш идиoт в Gооglе, излизa мoeтo имe нa пъpвo мяcтo


Ето какво казва и УикипедиЯ за СЕО'то и там и доста важна иформация за това ето я тук : 
Оптимизация за търсачки (на английски: БГ, SEO) е процесът на подобряване видимостта на уеб сайт в търсачките чрез „натурални“ или неплатени (нар. още „органични“ или „алгоритмични“) резултати, който включва оптимизация на HTML-кода, структурата и текстовете на уеб сайт. Рекламирането на сайта и увеличаването на вътрешните и/или обратните връзки (backlinks) е още една от стратегиите за SEO оптимизация. Фактически, колкото по-рано (или по-напред в страницата) и по-често се появява един сайт в резултатите, толкова повече посетители е вероятно да му генерира търсачката. Така сайтът получава присъствие в Интернет пространството. Оптимизацията може да включва различни аспекти за търсене като търсене в определена сфера или регион, както и търсене на картинки, видео или новини.

Като Интернет маркетингова стратегия, оптимизацията за търсачки изследва как работят търсачките и какво търсят хората.

Множественото число на SEO може да се отнася за хора, предлагащи услуги в тази сфера („БГ“ или seo оптимизатори – това са хората, които извършват същинската оптимизация за търсачки).

Предимство за сайтовете с адаптивен дизайн

На 21 април 2015 година Google официално анонсира, че дава предимство в резултатите си от търсене на сайтовете с адаптивен дизайн. Това, което реално търсачката реално направи е да разграничи резултатите от търсене в настолни компютри и мобилни устройства.
А (адаптивен дизайн ) с други думи е Отзивчив Уеб дизайн е подход, който предполага, че проектирането и разработването трябва да отговорят на поведението на потребителя, въз основа на размера на екрана, платформата и ориентацията.
На практика се състои от комбинация от гъвкави мрежи и оформления, изображения и интелигентното използване на CSS медийни запитвания. Така както потребителя сменя използването на лаптопа / персоналния компютър със своето смарт устройство (айпад,айфон,таблет и др.) когато е в движение, така и уеб сайта трябва да може автоматично да превключи/отговори на различната резолюция (размер на екрана), начина на скриптиране и размер на изображенията и интерфейса. С други думи, на сайта трябва да има технология, автоматично да отговарят на предпочитанията на потребителя. Това спестява необходимостта от различен дизайн/уеб сайт отделно създаден за мобилни/смарт устройтва. Над 15% от световният уеб трафик (2012 - 2013г.) се генерира през мобилни устройства и очакванията са този процент да нарастне драстично в близко бъдеще.

Увеличаване на видимостта
Има много различни методи, с които да се увеличи видимостта на уеб страница в резултатите от търсене. Кръстосаните връзки (cross linking) към най-важните страници на същия сайт може да подобри нейната видимост. Писане на съдържание, което включва често търсена ключова фраза, така че да бъде свързана с широк кръг от заявки за търсене, потенциално ще увеличи трафика. Честото обновяване на информацията може да накара търсещите роботи да се връщат по-често, като така ще придават допълнителна тежест на сайта. Добавянето на подходящи заглавия, както и ключови думи в етикетите на уеб страницата, може да подобри състоятелността на сайта в базата данни на търсачките.

Техники за оптимизация

SEO техниките за оптимизация може да се разделят на три основни категории. Техниките, която търсещите машини препоръчват като част от дизайна на сайта са така наречените „Бяла“ оптимизация. Съществува втори тип, които не са препоръчителни – „Сива“ оптимизация", и такива, които са в директен разрез с правилата на търсачките – „Черна“ оптимизация. По този начин търсачките се опитват да намалят влиянието на тези, които злоупотребяват и манипулират класирането, често чрез строго забранени от търсачките методи.

„Бяла“ оптимизация: При тази оптимизация се цели резултатите, които се извеждат да се запазят по-дълго във времето, като се изключва използването на забранени методи за рекламиране и класиране на ресурси. Следват се правилата на големи търсачки като Google, Yahoo, Bing и др., и не се позволяват отклонения от тях. Важно е да се отбележи, че тези правила не са записани изрично, а по-скоро са като правилни насоки според съответната търсачка. Следването на тези насоки предполага създаване на съдържание в полза на потребителите, а не такова което цели подвеждането на търсещите машини и алгоритми с цел по-високо индексиране.

„Сива“ оптимизация: Използват се методи и техники, които не са желателни за използване при търсачките – използване на „ферми за хипервръзки“, закупуване на връзки от високо класирани ресурси.

„Черна“ оптимизация: Този вид оптимизация се опитва да подобри класирането, по начини, които включват измами. Примери за черна SEO техника са използването на скрит текст или текст с цвят, подобен на фоновия, също така и позициониране на елементи извън екрана. Друг метод е да се извеждат различни страници в зависимост от това дали се посещава от човек или от търсеща машина (т.нар. прикриване)или използването на т.нар. „doorway – страници“ и ресурси, създадени специално за роботите и паяците на търсачките. Методите за оптимизация и класиране на уеб сайт с използване на doorway са нарушение на правилата на търсачките.

Наказанието за използване на такива методи от черната оптимизация може да е чрез намаляване на класирането или цялостното му изключване от базата данни на търсачката. Прилагането на тези наказания може да станат автоматично, чрез включените в търсачките алгоритми или чрез ръчно преглеждане на сайта. Пример за това е премахването през февруари 2006 г. от Google на страниците BMW Германия и Ricoh Германия, поради използването на подвеждащи търсещата машина практики. И двете компании, обаче, бързо се извиняват и поправят инкриминираните си страници, като така възстановява позициите си в Google.

Оптимизиране на сайт

Препоръчва се оптимизирането да се извършва в най-големите търсачки: Google, Yandex, Bing или Yahoo!. Голяма част от останалите търсещи системи, използват информация от тях.

Избиране ключови думи за съдържанието ( ПО ГОРЕ ВИ ОБЯСНИХ КАКВО СА КЛЮЧОВИ ДУМИ АКО СТЕ ЗАБРАВИЛИ СЕ ВЪРНЕТЕ ) 

Преди да пристъпим към етапите на оптимизация е много важно да разберем какви са ключовите думи за нашият сайт, особено тези на които трябва да наблегнем. А понеже целта на SEO е повишаването на видимостта в търсачките, а от там и повишаването на трафика следва че трябва да разберем кои ключови думи носят най-много трафик в нишата която заемаме.

Пример: Ако сайтът е на тема „Храна за животни“, вие бихте искали да се показвате на това словосъчетание, но за да имате още повече трафик сигурно щяхте да искате да доминирате първите позиции и по ключови думи като „Храна за котки“, „Храна за кучета“ и каквито още храни за животни има. И за да има още по-добро разнообразие, което е много важно след като от Google стартираха своят нов алгоритъм HUMINGBURD (Колибри) който обръща огромно внимание на по-дълги фрази като „Храна за кучета на ниски цени“. Подобни словосъчетания с данни за трафика който носят, конкуренцията и сезонността на търсенето могат да бъдат извлечени с инструмента за ключови думи който вече е част от Google Adwords. След като извлечете всички ключови думи с търсене повече от 50 на месец можете да работите по етапите, факторите на оптимизация.


ЕДНО ОТ НЕЩАТА КОЙТО ТРЯБВА ДА ПРОЧЕТЕ Е ТОВА , ЗА ДА ИЗДИГНЕТЕ ВАШИЯ САЙТ НАД ДРУГИТЕ ! 

Индексация и позициониране на страниците.


Както Google така и другите търсачки индексират информацията на сайта ви и я добавят в своята база данни. При заявка за търсене от потребителя се изкарват дадените индексирани страници.

Индексацията става чрез така нареченият индексиращ „Bot“ (може да се срещне като: Crawler и Spider). Това е софтуер, който намира информацията във всеки сайт в интернет(освен ако не сте забранили изрично това, ще разберете как по-късно). Той се препраща от страница на страница чрез линкове. Когато целият сайт бъде обходен от бота на търсачката, той се съхранява в базата данни и изкача при заявка от потребителя.

Google определя позицията на която да постави всеки сайт по определени фактори, които наброяват над 300, най важните от тях са:

Авторитет на домейна.

Авторитет на конкретната целева страница.

Брой различни домейни, които имат линкове към определената страница или съответно домейна.

Цялостния брой линкове.

Page Rank на страницата.

Свързване на страницата с профил в Google+(Google Авторство, ще разберете как става).

Авторитет на въпросния автор.

Брой вътрешни линкове в сайта ви, сочещи към целевата страница

И най – важното според мен и според много експерти – линкващата страница трябва да бъде със същата или близка тематика, като тази която приема линка, или хубавата чужда думичка – Релевантност на връзките.

Искам да ви покажа един SEO Tutorial клип 

Форумът изисква да сте регистриран за да виждате линковете.

Ето и няколко САЙТА за СЕО за да сравните цените и да видите за какво става на въпрос в България

Форумът изисква да сте регистриран за да виждате линковете.
Форумът изисква да сте регистриран за да виждате линковете.


Има доста сайтове няма да ги спамя тук  но може сами да ги търсите в интернет , Благодаря за отделено време и за това , че си направихте труда да прочете СЕО също така искам да кажа , че има и СЕО Книга :
- https://postvai.com/books/seo-nachinaeshti.pdf

Ракията е интер национално питие

Назад към Учебни теми

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта

Веригата е ориентирана предимно към Counter-Strike сървъри.
Целта ни е да създадем приятно място за игра, където всеки един потребител може да се забавлява и да изживее едни приятни мигове със своите приятели и познати.
Характерно за Нас е, че потребителя сам гради съдържанието на сайта/форума/сървърите.
Очакваме Вашите предложения :)

-----